HUIZI Nails assisteert bij Nails Lover bouwt haar manicurebedrijf op
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

Promotie
Huizi nail wraps manufacturer helps women nail lovers custom nail designs to build her nail business

HUIZI Nails assisteert bij Nails Lover bouwt haar manicurebedrijf op

Ik hou heel erg van nagelfolies, zei Riin Aas uit Estland, die haar eigen nagelstudio begon en haar eigen nagelmerk creëerde.

HUIZI nail wraps fabrikant is niet alleen een fabrikant van nagelfolies, maar ook een bedrijf dat zich toelegt op het onderhouden van eigenaren van nagelwinkels en het maken van nagelproducten van topkwaliteit. Laten we ingaan op Riin Aas' geweldige start-up nagelervaring.

Nadat ik nagellakverpakkingen voor mezelf had ontdekt, was ik gecharmeerd. Het was gewoon mijn soort schoonheidsbehandeling. Het kan thuis worden aangebracht en heeft geen extra middelen nodig, zoals een UV-lamp. Applicatie is snel en het duurt - oh wauw ... zelfs 10-14 dagen. Ik had ook een probleem met nagelbijten, maar om de een of andere reden is dit geen probleem als de nagels gepolijst zijn, bedekt met gellak of met gelnagels.

Riin Aas laat haar nail wraps zien aan de gastheer en deelt haar start-up ervaring

Na enige tijd persoonlijk gebruik, dacht ik: waarom begin ik niet mijn eigen merk/webshop en begin ik deze in mijn thuisland te verkopen? Het was een geheel nieuwe schoonheidsproductlijn in Estland. De timing was perfect omdat ik tegelijkertijd op zoek was naar een nieuwe baan/bedrijfstak waarop ik me kon concentreren. Ik werkte als freelancer, maakte websites en webpagina's en bood een bepaald niveau van internetmarketing aan, dus het startpunt voor het starten van een nieuw e-commercebedrijf was redelijk goed.

De eerste en belangrijkste stap was het vinden van een partner voor vervaardiging van nagelproducten. Mijn geluk was om contact te maken met Huizi-cosmetica dat is een professionele fabrikant van nagelverpakkingen. Huizi Nails was de eerste die me antwoordde toen ik op zoek ging naar partners in nagellakverpakkingen.

Omdat ik een kleine ondernemer was en de nieuwe bedrijfslijn begon, was het belangrijk voor mij om geen extra hoge investeringen te doen - ik had absoluut geen idee hoe vrouwen nagellakstickers zouden adopteren. Gelukkig was en is Huizi-cosmetica behulpzaam en welwillend. Regelmatige ontwikkeling van nagelproducten, nieuwe ontwerpen, verschillende formaten wraps - de mogelijkheden zijn enorm en dat helpt mij ook om als bedrijf te groeien.

Ik hou ook van het marketingmateriaal dat Huizi Nails aanbiedt - informatie over nagelverpakkingen, nieuw ontwerp waarschuwingen, vakantie ontwerpen, video's over productie, afbeeldingen, enz. Dit helpt me echt om vertrouwen op te bouwen bij mijn klanten.

Mijn webwinkel is nu iets meer dan een jaar open. Sindsdien heb ik meer dan 3000 bestellingen verwerkt. Ik heb een solide trouwe klantenkring opgebouwd en mijn webwinkel groeit van maand tot maand. Nu is de volgende stap om Europa te veroveren.

Tegenwoordig biedt mijn winkel maandelijks nieuwe ontwerpen en heb ik constant meer dan 100 verschillende stijlen in de winkel.

Elke dag sta ik er versteld van hoe goed Estse vrouwen nagellakverpakkingen hebben geaccepteerd. Ik krijg dagelijks goede feedback. Ik bied mijn klanten een 100% geld-terug-garantie en ongeveer 5 mensen hebben hierom gevraagd.

Ten slotte zei Riin Aas dat het vrij eenvoudig is om succes te behalen als je partner betrouwbaar is.

Wat betreft de fabrikant van Huizi-nagelfolies, Huizi-nagelfolies geloven hier ook altijd in en zetten zich in voor het leveren van nagelproducten en -diensten van betrouwbare kwaliteit. Een one-stop-oplossing voor nagelfolie groothandel, aangepaste nageldesigns voor op maat gemaakte nagelfolies groothandel, en private label nagelstrips voor nagelliefhebbers over de hele wereld.

Huizi nail wraps is verheugd om elke eigenaar van een klein nagelbedrijf te helpen bij het starten van zijn bedrijf. Voor iedereen beter om een eigen nagelzaak te starten, waardoor er meer tijd wordt bespaard om klanten te blijven trekken.

📩Neem contact met ons op! Krijg je eigen nagelontwerpen en meer dan 5000 geweldige nagelopties.