Nail Start-up Ejer Trust Huizi Nail Wraps Producent Custom Nail Wraps
Left Fortsæt med at handle her
Ordre

Din kurv er i øjeblikket tom

Forfremmelse
Nail Start-up Owner Trust HUIZI Nail Wraps Manufacturer Nail Wraps Supplier

Negle Start-up Ejer Trust HUIZI Nail Wraps Producent

Hvis du ser på produktpriser, er deres prissat rimeligt med hjælpsomme forhoglinger, når problemet opstår, hvilket forklarer, hvorfor vi bliver hos Huizi negleindpakningerfabrikant.

HUIZI producent af neglebind er engageret og praktiserer i at servicere globale søm virksomhedsejere. Integreret brugerdefinerede negle wraps engros, engros neglestrimler and private label negle wraps hjælpe neglevirksomhedsejere med at designe og skabe deres eget negleindpakningsmærke.

Lad os komme ind på kunden Summer, der skræddersyede sine egne neglevikler, historien om at arbejde med HUIZI neglevikler.

Summer sagde, at med fødslen af vores brog, har vi søgt højt og lavt efter en rimelig producent over hele kloden, og heldigvis stødte vi på HUIZI! Har arbejdet med HUIZI siden 2021. Startede med at få de færdige lagernegle wraps fra dem, som til sidst udviklede sig til at trykke vores egne designs i 2022.

HUIZI nail wraps manufacturer help nail start-up owner create her own nail wraps

Kunden skræddersyede sine egne neglevikler fra HUIZI negleviklerproducenten

Vi er meget taknemmelige for HUIZI, da de har været meget hjælpsomme og forstående for små nystartede ejere som os. De har også givet os en smule indsigt i, hvad markedet ser på, hvilken slags byggede vores tillid også. I løbet af denne tid kunne du ikke forestille dig, hvor glade vi er for deres støtte og fleksibilitet til ulige ordrearrangementer. Hvis du kigger på produktpriser, er Huizi blevet rimeligt prissat med hjælpsomme forhoglinger, når problemet opstår (hvilket forklarer, hvorfor vi bliver hos Huizi neglebindmanufacturer).

Skræddersyede nye negledesigns fra producenten afHUIZI neglevikler

Her vil vi især komplimentere Chris for hendes opmærksomhed og hjælpsomhed til at leve op til vores høje forventninger. Der er ingen tidsforskel mellem os, men på grund af vores branches natur har vi intet oget valg end at forstyrre hende i de små timer, eller når vi har ledig tid til at efterlade beskeder. (Igen tak Chris!)

Kunden anvender neglevikler produceret afHUIZI-negleviklerproducenten

For nylig erHuizibegyndt at udbrede nye negleprodukter-serier - den semi-hærdede gel negle (gel negle wraps) og vi er så begejstrede for at prøve semi cured gel negle wraps ud! Den seneste er et sødt sted mellem deres tidligere NG-serie kontra de normale negleindpakninger. Kan ikke vente med at se, hvordan tingene vil rulle.

Glitter-neglevikler specialfremstillet fra HUIZI-neglevikler-producenten

Overordnet set, hvis du leder efter en rimelig og troværdig producent af neglevikler, så overvej Huizi! Vi vil ikke sige, at det vil være 100 % den bedste pasform, men vi ved, at Huizi vil yde sit bedste i at tilbyde negleprodukter og -tjenester, det kunne.

👇Kontakt os! Få det seneste katalog over neglevikler med mere end 5000 negledesigns. Få gratis prøver til engros neglestrips. Vi vil være beærede over at hjælpe med at gøre din virksomhed stærkere.