HUIZI Nails Assist i negleelsker med at opbygge sin manicurevirksomhed
Left Fortsæt med at handle her
Ordre

Din kurv er i øjeblikket tom

Forfremmelse
Huizi nail wraps manufacturer helps women nail lovers custom nail designs to build her nail business

HUIZI Nails Assist i negleelsker med at opbygge sin manicurevirksomhed

Jeg elsker neglevikler meget højt, sagde Riin Aas fra Estland, der startede sin egen negleforretning og skabte sit eget neglemærke.

HUIZI producent af neglebind er ikke kun en producent af neglevikler, men også en virksomhed, der er dedikeret til at servicere neglevirksomhedsejere og lave negleprodukter af topkvalitet. Lad os gå ind i Riin Aas' vidunderlige start-up nail business erfaring.

Efter at have opdaget neglelak wraps til mig selv, blev jeg charmeret. Det var bare min slags skønhedsservice. Det kan anvendes derhjemme, og det har ikke brug for yderligere ressourcer, såsom UV-lampe. Påføringen er hurtig, og den holder – åh wow … selv 10-14 dage. Jeg havde også et problem med neglebid, men af en eller anden grund er det ikke et problem, hvis neglene er polerede, dækket af gellak eller med gelenegle.

Riin Aas viser sine neglebind til værten og deler sin start-up-oplevelse

Efter nogen tids personlig brug tænkte jeg, hvorfor ikke starte mit eget brand/webshop og begynde at sælge disse i mit hjemland? Det var en helt ny skønhedsproduktlinje i Estland. Timingen var perfekt, fordi jeg samtidig ledte efter et nyt job/forretningslinje, så jeg kunne koncentrere mig. Jeg arbejdede som freelancer, skabte hjemmesider og websider og tilbød et vist niveau af internetmarkedsføring – så udgangspunktet for at starte en ny e-handelsvirksomhed var ganske godt.

Det første og vigtigste skridt var at finde en partner til fremstilling af negleprodukter. Mit held var at blive forbundet med Huizi Kosmetik som er en professionel producent af neglebind. Huizi negle var den første til at svare mig, da jeg begyndte at lede efter partnere i neglelakindpakninger.

Da jeg var en lille virksomhedsejer og startede den nye forretningslinje, var det vigtigt for mig ikke at foretage de ekstra høje investeringer – jeg anede absolut ikke, hvordan kvinder ville adoptere neglelakklistermærker. Heldigvis var og er Huizi Kosmetik hjælpsom og veldisponeret. Regelmæssig udvikling af negleprodukter, nye designs, forskellige størrelser omslag – mulighederne er enorme, og det hjælper mig også med at vokse som virksomhed.

Jeg kan også godt lide markedsføringsmaterialerne Huizi negle tilbyder - information om neglevikler, nyt design advarsler, ferie design, videoer om fremstilling, billeder mv. Dette hjælper mig virkelig med at opbygge tillid blandt mine kunder.

Min webshop har været åben lidt over et år. Fra det tidspunkt har jeg behandlet mere end 3000 ordrer. Jeg har fået en solid loyal kundebase, og min webshop vokser måned til måned. Nu er næste skridt at erobre Europa.

I dag tilbyder min butik månedlige nye designs og har konstant mere end 100 forskellige styles i butikken.

Hver dag er jeg ret overrasket over, hvor godt estiske kvinder har accepteret neglelakindpakninger. Jeg får dagligt god feedback. Jeg tilbyder mine kunder en 100 % pengene-tilbage-garanti, og omkring 5 personer har anmodet om det.

Til sidst sagde Riin Aas, at det er ret nemt at opnå succes, hvis din partner er til at stole på.

Hvad angår Huizi-neglevikler-producenten, tror Huizi-neglevikler også altid på dette og er forpligtet til at levere pålidelige negleprodukter og -tjenester af høj kvalitet. En one-stop løsning til negle wraps engros, tilpassede negledesigns for brugerdefinerede negle wraps engros, og private label neglestrips for negleentusiaster over hele verden.

Huizi nail wraps er glade for at hjælpe enhver lille neglevirksomhedsejer med at starte deres virksomhed. For alle bedre at starte egen negleforretning, hvilket sparer mere tid for at blive ved med at tiltrække kunder.

📩Kontakt os! Få dit eget negledesign og mere end 5000 fantastiske neglemuligheder.